I promise you



Inget IV idag - meaning sovmorgon. Riktigt intressant och rolig diskussion/argumentation om Sveriges alkoholpolitik på svenskan, det blev riktigt hetsigt där ett tag. Åkte hem runt tolv, köpte med mig pastasallad från Paus och tidningar och en Twister från Pressbyrån som jag sysselsatte mig med i solskenet i väntan på bussen. Värt att veta är att man just nu får en internationell tidning på köpet om man köper en svensk tidning på Pressbyrån. Fick tag på ett riktigt tjockt nummer av In Style och senaste Cosmopolitan, då blev jag glad, haha.

Ligger ute i solen och lyssnar på Leona Lewis nu, så himla skönt, dock helt otroligt, nästan för varmt .. Man kanske skulle dra fram vattenslangen och svalka sig lie, haha. Hunden skulle också behöva svalkas .. Vicky skulle egentligen ha gjort mig sällskap här men hon hade visst åkt på nåt och ligger hemma idag.

Linn åker till Nice ikväll, lucky you! Dock är det ju bara en vecka kvar nu tills mamma och jag åker till Turkiet och det är ju inte fy skam det heller .. Känns dock lite sådär att åka ifrån Sverige när det är så otroligt väder .. Menmen, vi får hoppas att det är ännu finare väder i Turkiet. Dessutom kan man ju bada där nu och det är kanske lite kallt att göra i Sverige än.  

Det ska ju bli medelhavsvärme i Sverige i helgen, synd att jag ska jobba då bara .. Men några timmars sol ska man nog hinna med. Visserligen känns det ju som medelhavsvärme nu redan så ..

Senare idag är det körlektion som gäller i allafall, start och stopp i backe idag, hjälp ..

Kommentarer
Postat av: Linn

Så du köpte dig en sallad tillslut ;)
Lucky me, nu åker jag! Just precis nu faktiskt, mamma och pappa står och tjatar i dörröppningen haha.
Ha det bra här hemma, vi ses snart!
Pusspuss

2008-05-08 @ 16:10:59
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0