Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

image920

Var inte ledig så värst mycket under valborg, älskling kom hem på onsdagskvällen så då grillade vi och mös bara hela kvällen, mycket att ta igen när man inte setts på ett tag. Jobbade på torsdan och sen i lördags och söndags men var ledig i fredags. Vi åkte ut till Jennies land och åkte lite båt, grillade och fixade och donade. Var tvungna att fixa en hel del med gästrummet som vi skulle sova i om vi säger så .. Men det blev riktigt fint till slut med tanke på hur det såg ut från början. Fullt med grejer och skit, smuts på golvet och hur dammigt som helst. Jennie och jag bar ut alla grejer, dammsög, skurade och dammade. Bäddade sängarna, ställde in blommor och tände lite ljus, blev skitfint tillslut. Vi grillade som sagt sen på kvällen och efteråt åt vi världens godaste äpplepaj med vaniljglass. Var trångt att sova i våningsäng också, alltså två personer i underslafen, eftersom jag och min fining självklart ville sova med varandra .. Man får lida för kärleken, haha. På grund av att det var så trångt fick vi inte så mycket sömn, men mysigt hade vi. Riktigt mysig kväll!

I lördags blev det spontan utgång, vi skulle egentligen ha varit hemma hos mig och lagat mat och myst eftersom det var vår sista kväll, men jag är tydligen en lättövertalad flickvän, haha. Men det blev riktigt roligt till slut faktiskt. Har massa bilder också men dom kommer upp nån dag snart när jag har mer ork och tid .. Det var i alla fall en riktigt rolig kväll med massa trevliga människor.

image921

Jobbade ju i söndags också, vilket gick förvånansvärt bra, trodde att jag skulle vara helt död. Men det gick bra i alla fall. Tänkte att jag skulle åka hem och sova, vilket jag alltid tycks tänka nu för tiden, men självklart blev det inte så.

Gjorde en massa annat skit istället .. Och då tänkte jag att jag skulle åka hem och sova idag efter skolan, men det gjorde jag ju såklart inte heller. Men då tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig ruskigt tidigt för att jag ska upp vid sex imorrn för att jag har körlektion kvart över sju, men som ni märker kraschade ju den planen också. Det går inget bra för mig det här med sömn nu för tiden. Jag som alltid är så noga med att få mina 8 timmars sömn varje natt, usch. Imorrn efter skolan kan jag inte heller sova, för då hinner jag bara hem en snabbis efter skolan, käka nåt och byta om innan jag ska in och träna. Får sova efter träningen för att ta igen all missad sömn. Har väl sovit fem, sex timmar i snitt varje natt senaste veckan och då är jag alltså van vid att få minst åtta ..

image922

Dålig sömn i våningsäng i fredags, utgång i lördags plus upp tidigt för att jobba på söndan, sent på söndan och vaknade vid fem för att en viss person skulle åka hem med tåget halvsju. Ugh. Behöver jag säga en gång till att jag är trött?!

Har för övrigt fyra körlektioner den här veckan och ska plugga en timma teori varje dag. Ja nu jävlar ska det tas körkort! Och sen åker mamma och jag minsann till Turkiet nästa torsdag .. Och det ska för övrigt en gång till bli 25 grader i helgen och vem ska jobba om inte jag?! Jo, precis. Blows.

Nu ska jag sova. Har skickat sjuttioelvatusen bilder till Emma från senaste veckornas bravader och fått en skitrolig film av henne i utbyte från Emmas typ .. 16:de födelsedag när Bella och jag headbangar till Rock the World med Bubbles. Haha, så jäkla kul.

PS: Jag är för trött för att fixa mer givande och relevanta bilder, DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0