På torsdag, på torsdag ..



Sådära, nu är pengarna inväxlade och väskan ska börja packas! Grymt härligt, kan inte vänta. Har dock en hel drös med grejer att fixa innan, under och efter resan, suck.

- Teorin står det riktigt illa med just nu. Kom på att det kanske inte var så smart att boka teoriprovet 11.15 dan efter att jag fyllt år. Njae va?
- Historiaarbete
- Geografiarbete
- Engelskaarbete

Annars måste jag städa, packa, plugga teori och plugga skolgrejer idag. Men jag orkar inte. Har körlektion vid halv nu, ska dra mig snart, men kommer inte orka anstränga mig nämnvärt ikväll ..

Kommer förmodligen inte hinna vara med på orienteringen på torsdag eftermiddag heller. Vi ska vara på flygplatsen vid sex och bussen till Lillsjön från skolan går 13.20 och Vicky och jag har skrivit upp att vi ska springa den långa rundan. Lär ju ta minst två timmar?! Och sen hinna hem, duscha, äta, fixa det sista och åka till flyglatsen. Det blir jävligt tight det där .. Det är frågan det.

Vi såg klart Forrest Gump på historian idag också, den är ju helt grymt bra. Annars är det franska, idrott imorrn (vad ska vi göra då?), historia, svenska/engelska och samhäll innan torsdan. Engelska nationella på torsdag och så skulle vi visst hinna ha geografi innan orienteringen. Men nu, spårvagn+Twister ..

GE MIG TORSDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0