Sommaren är runt hörnet

image923

Gick självklart och la mig läskigt sent igår. Trodde att jag skulle somna framför ratten ungefär, men det gick bra. Det går framåt med körningen, körde helt själv ganska länge på en landsväg, kändes riktigt bra! Känns dock som alltid läskigt tidigt att ha körlektion vid kvart över sju på morgonen, ugh.

 Vi ska springa idag på idrotten, men jag trodde att vi skulle spela brännboll så jag tog på mig vanliga sneakers, hm. Blir nog mysigt att gå runt Strömmen i alla fall. Kanske en visit på Färgagården, haha?

Vi ska tydligen titta på Forrest Gump sen på historian, ska bli riktigt mysigt, hur bra film som helst. Träning med Vicky sen i eftermiddag också, veckans roligaste pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0