Underbar helg



Har haft världens finaste helg. Älskling kom hem i fredags också och det gjorde ju inte saken sämre direkt, hehe. Dokumenterade faktiskt större delen av dagen i bilder också, vilket är ganska bra gjort av mig med tanke på att jag i princip aldrig tar kort längre. Strålande sol hela dagen och efter min körlektion åt jag, Sofia, Sandra och Vicky lunch i Hörsalsparken på gräset. Hade mitt informativa tal på IV:t och fick MVG, kändes grymt bra med tanke på hur lite tid vi har kvar och hur många lektioner som gått bort och kommer gå bort. Extremt liten grund att sätta betyg på, hm. Träffade Felicia och Emma efter IV:t och snackade ett tag och efter det gick Emma och jag ner på stan för att fixa fribiljetter till kvällen som dock inte behövdes för min del .. Grillade hemma på kvällen, hur gott som helst, och sen var det Saras fest, som var grymt rolig! Väldigt mycket (och roligt) folk. Lite allmänt strul under kvällen som det brukar bli mellan mig och en viss person när vi druckit, haha. Men också väldigt mycket mys, som det också brukar bli, haha. En tjej trampade visst på en glasbit och fick åka till akuten också, illa.. Men det förstörde väl inte humöret nämnvärt hos de flesta. Intressanta diskussioner om allt möjligt med vissa och lite avslöjanden och grejer, haha.


Låg i princip bara hemma och sov och solade i lördags, mådde inte alls speciellt bra ... Grillade hamburgare och drack massa saft och åt glass, helt perfekt. Cyklade in till Lindö från Åby sen duktig som jag var och väl där grillades det också och åts massa god mat med lite folk. Igår cyklade jag till jobbet och skulle ha jobbat fyra och en halv timma, men behövde bara jobba en och en halv, lycka! Vi sålde så jäkla dåligt förmodligen på grund av det fantastiska vädret, så jag och två till fick gå hem. Inte helt fel! Jag trampade hem på cykeln och låg och pressade med syster och pratade Turkiet med mamma resten av eftermiddagen. Vi åt världens godaste lax och efter det åkte vi in till stan och köpte glass hela familjen. Övningskörde efter det och åkte och sov hos min älskling sen. Åt resterna av det vi grillat på lördan haha, skitgott. Vet inte om jag hade kunnat haft en roligare och mysigare helg ... Lite bilder kommer väl så småningom.  


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att du hade kul på festen :D

2008-05-19 @ 01:46:42
URL: http://saraelenor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0