Velan

image256
Snor den här bilden från Sandra lite, hoppas det är lugnt, haha. Var och provade den här klänningen häromveckan men i en för stor storlek och den var ju alltså för stor uppenbarligen, men mest runt bysten. Var inne på Monki idag och såg att den fanns i en mindre storlek och var ju självklart tvungen att prova .. Och den satt som ett smäck verkligen, även om det tog ett tag att få på mig den. Kändes figursydd, riktigt, riktigt snygg. La undan den, men har inte ens pengar så vet inte hur jag ska kunna köpa den. Provade även den här kjolen på HM och den satt också riktigt fint, riktigt somrig var den. Nu är det mest övertalning som gäller, och jag kan inte ens välja mellan dom två om jag måste. Synpunkter?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svårt val måste jag säga!

2008-05-15 @ 21:00:57
URL: http://backhaus.blogg.se
Postat av: David

Tjena!
Läste i en gammal post att du sökte efter gula wesc lurar, köpte de gröna och de har ett par kvar i Malmö i sneakersnstuff butiken
PEace

2008-05-17 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0