Hur bra är det här?!


Tegan and Sara - Back in your head

Så bra. Hela skivan är för övrigt grym.

Håret kom igår! Dock är det något strul med mitt kort, det har blivit avmagnitiserat eller nåt, så det blev lite strul innan jag fick paketet. Men till slut så löste det sig och jag åkte hem och började fiffla med håret. Det tog sin lilla tid kan jag säga.. Började med det halvåtta, åtta nåt och var klar halvett. Värkande fingrar och dunkande huvud. Det var 2 meter hår ungefär, klippte tre delar och vek dem dubbla och sydde ihop. Sydde på clipsen på delarna men borde ha beställt fler clips .. Men det löste sig det med.

Så nu sitter jag här med en lång hästsvans, haha. Måste dock klippa upp det lösa håret innan jag kan ha utsläppt, eftersom mitt vanliga hår ligger över det andra som en peruk typ, 4 dm kortare och mycket ljusare. Ska tona mitt eget hår lite mörkare så att det matchar det lösa håret bättre också .. Och sen är jag fit for fight! Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: tirees

hehe jaa, jag har en bild.. har du facebook eller nåt då så kan du få den där? eller msn eller nåt

2008-10-11 @ 20:28:37
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0