Sömnproblem

Woman Models Satin Edged Sleep Mask Displaying Lining of Gold Braid, Eyelashes and Twinkling Starts Photographic Print by Yale Joel

Jag har fått sömnproblem. Jag, som aldrig någonsin har haft eller har sömnproblem, som somnar i princip så fort jag lägger huvudet på kudden, har fått sömnproblem. Jag vet inte ens vad man gör för att bli trött och slappna av, för jag har aldrig haft det problemet. Nu är jag bara jättespänd, sover lätt och vaknar en gång i halvtimman känns det som.  Känner mig orolig, spänd och i princip klarvaken, redo att gå upp, fast klockan är tre och jag vet att jag egentligen är dödstrött, men kroppen lurar hjärnan.

Hur lär man sig egentligen att slappna av innan man ska sova?

Jag vill inte ha sömnproblem. Jag tycker om att somna lätt och fort och att sova djupt och bra och jag tycker om att sova.
Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0