Stockholm och Lucia



Imorgon blir det Stockholm med klassen. Avgång 08.10, hinner dock bara vara med på guidningen på Drottningholm för 14.40 tar jag tåget hem till Norrköping igen, ska nämligen på uttagning till Norrköpings lucia. Hjälp.

Det ska bli kul med Stockholm imorrn i alla fall, första gången på hela gymnasiet som jag hänger med. Var på Cypern första året när det var dags och i Turkiet i våras. Haha, sicken jädra otur jag har då. Notera har .. Missar alltså både Expressen och pjäsen på Dramaten imorrn eftersom jag tar tåget hem. Inte jättekul. Då måste jag fan gå vidare till semi i alla fall, annars kunde jag ju lika gärna stannat där ju. Vi får ju lite fritid i alla fall, mellan 12 och 3. Är dock helt pank såhär innan lön så någon shopping lär det ju inte direkt bli tyvärr ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0