Storebror ser dig

Tides of Eternity Poster

Rubriken syftar på min väldigt kreativa och nyskapande överskrift till uppsatsen vi skriver på samhäll. Skolan har för övrigt skaffat typ värsta high-tech bärbara datorer vi får använda på lektionstid. Förstår inte hur dom kan lita på oss så mycket. Fast åter till Haga-fenomenet, det känns inte som att det skulle funka eller att dom skulle dela ut datorer härs och tvärs om det här var De Geer. No offence.

Jobb på torsdag och i helgen. Har jag sagt att jag fått nytt jobb? Skitbra. Lågkonjunktur och allt och jag får jobb, fem minuter hemifrån. Två med cykel.

Är för övrigt sjukt höstdeprimerad. Måste slita mig själv ur sängen på morgonen. Kommer på mig själv med att fråga vad meningen är med allting. Varför går man egentligen upp på morgonen? Vill bara strunta i allting och ligga kvar och sova, titta på töntiga tv-serier och äta biscotti och dricka te. Men no, that ain't gonna happen. En minimal tröst i allt det här är att den här hösten, den här vintern, är sista hösten och vintern som jag måste genomlida på det här sättet. Innan studenten. Sen kan jag välja själv hur jag vill genomlida nästa höst och vinter, med allt mörker och depression. Det är ju en hyfsat upplyftande tanke ibland i alla fall.

Nåja. CAE-prov i eftermiddag. Biljetterna till nya Bond släpps imorgon, nån som vill gå på världspremiären 00.07? I do I do I do.

För övrigt, Paris över nyår eller i vår? Boka, boka, boka nu så att vi har något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0