Fin helg



Väldigt fin helg måste jag säga. I fredags var jag och Alex och åt på Durkslaget, och han utnyttjade sin födelsedagspresent som han haft sen juni - en middag ute. Vi åt massa god mat, drack vin och beställde in varm chokladsoppa med vit kolatryffel, jordgubbar och passionsfrukt till efterrätt. Helt underbart. Kan nog ha varit den mest romantiska middag jag någonsin intagit, det var så himla fint .. Inredningen, belysningen och alla tända ljus på Durken gör ju sitt men sällskapet var underbart. Älskar dig.

I lördags var jag bara allmänt slö. Deppig för att min älskling hade flyttat hem och bara allmänt trött och sur på livet. Åkte en runda med mamma i Maxi-området och kollade alla nya affärer och på kvällen var jag bara hemma, kulturnatt till trots, eeh. Vad har hänt med mig? Det var tal om Lasse Lindh i Flygeln, middag och kanske utgång på det men det slutade med att jag bara bangade allt och stannade hemma och kollade Heroes-premiären. Inte helt fel det heller visserligen.

I söndags var det bara stan med Vicky och Sofia, åkte till Lindö sen och kollade Heroes (no surprise there, ey?), drack te och åt kakor. Åkte hem och hade en miljon saker att göra. Typ historiaarbetet, bland tjugo andra saker. Slutade med att jag bara gjorde det jag var absolut tvungen att göra, meaning CAE-läxan och sen däckade jag i sängen.

Det var min händelserika helg det!

Kommentarer
Postat av: Linn

Mmmmys !

2008-10-03 @ 23:52:25
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0