Honey, honey, how he thrills me



Imorrn blir det först pizza på Pappa Grappa med mamma, pappa och syster och sen ska vi allihop gå och se Mamma Mia - för min del blir det för andra gången, jag och Emma såg den i Barca också. En riktig familjedag med andra ord, och det på en torsdag också minsann! Har lyssnat nonstop på Mamma Mia-låtarna sen vi kom hem, tar till och med med mig mobilen in till duschen och har Walkmanen på, inte lite obsessive minsann ...

Har precis druckit massa varm choklad med vispgrädde och kollat Gossip Girl och One Tree Hill. Gossip Girl är ju så sjukt roligt, alla är så jäkla manipulativa, typ Chuck och Blair mest då så jag sitter verkligen och asgarvar för mig själv.  Mamma och pappa frågade vad jag höll på med där nere egentligen, när jag gick upp för att fixa chokladen senare. "Vad har du så roligt åt där nere då?" Haha. Och Chuck är så sjuuukt het, gaaaahh haha. Hans blick alltså ... How he thrills me, nearly kills me, miao. Och hans röst .. Sådär mörk, lite hes och så släpig, sjukt sexigt haha. Känns som att alla andra bara tjatar om Nate hela tiden dock, men han är ju bara skittråkig. Lätt tråkigaste karaktären ...

För övrigt händer nåt med mitt vänstra öga för tillfället. Känns som ögoninflammation eller nåt för jag kan inte ens blinka utan att det gör skitont, men det ser ut precis som vanligt så det är nåt annat konstigt. Känns ju inte lite mystiskt ...

Kort dag idag, bara ped. led, elevråd och religion följt av en dubbel körlektion, första på motorväg! Skönt att ha kommit ut ur stan, även om jag gjorde lite missar, haha. Gick och la mig och sov när jag kom hem, det är förvånande hur lätt det är att somna efter skolan. Käkade pasta vid typ åtta till mina föräldrars stora förtret och spenderade resten av dan framför datorn watching massa grejer tillsammans med den varma chokladen. Inte helt fel.

På fredag blir det fest och ev. utgång och på lördag blir LINN 18!! FIRA FIRA FIRA! Utgång då också förmodligen.

Nu ska jag se klart WALL-E, som för övrigt är sötaste filmen typ någonsin och sen sova. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0