En onsdag som inte blev som den skulle

Den här onsdagen blev inte riktigt som den skulle. Hade förberett mig på en apjobbig dag från 8 till 4, men så blev det inte riktigt. Boppa upplyste mig på bussen om att det varken var lärarledd religion eller miljöpolitik. Med andra ord hade jag pedagogiskt ledarskap, och sen hade jag ingen lärarledd lektion förrän halvtre då psykologin började. Stannar man i skolan? Nä.

Dock fotade vi andra klassen till Trevé idag också, det gick bra ... Alla förutom en kille hade på sig vitt tror jag, haha. Det går mycket fortare att fota än vad vi trodde och det var ju jäkligt smidigt måste jag säga! Plus att varenda en som fotat sig hittills har fyllt i en bindande anmälan att köpa katalogen. Hehehehe.

Linn fotade, Hanna, Matilda och jag övervakade, Sandra samlade in namnlappar och sen satt vi och åt bokstavskex ett tag. Linn och jag åkte ner på stan, gick och kollade på balklänningar och JAG HITTADE MIN BALKLÄNNING! Åh, helt underbar. Korallfärgad, i tubmodell med en stor, vid kjol med tyll under och draperat liv, helt underbar.

Efter det gick vi och åt lunch på Wayne's, Linn och jag skiljdes åt och jag letade i hur många affärer som helst efter en sovmask men det fanns inte nån bra nånstans. Fanns nåt rosa lågkvalité-skit på HM och en helt svart på Kicks, men jag vill ju värsta pimpade OCH bra kvalité .. Hmm.



Nu är jag hemma anyways och kollar One Tree Hill. Ska äta carbonara sen och jag måste plugga .. Aah. Skriva ett dumt tal till svenskan och göra en geografiredovisning. Men sen ska jag faktiskt kolla nya HEROES! Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0