Om man skulle ta och ta tag i detta kanske



När jag precis bestämt mig för att det skulle bli fest för hela slanten ikväll så blev jag självklart jättetrött. Åt jättegod lasagne med fetaost, sallad och kalamata-oliver för en stund sen och hade siktet inställt på att gå och lägga mig och sova en stund för att samla energi. Men nej, det har jag inte tid med .. Så nu ligger jag här under täcket i sängen i något slags mellanläge, med godispåsen bredvid och försöker uppbåda tillräckligt mycket mental styrka för att ta mig ur sängen och ut till duschen.

Usch, vad mycket det är som ska göras. Det ska duschas, sminkas, fixas hår .. Hujedanmig. Jag som trivs så bra här i sängen med min godispåse och alla bloggar att läsa i RSS-flödet.

Kommer sluta som vanligt, att jag får stressa som en idiot till bussen sen och blir skitirriterad. Så nä, nu måste jag nog pallra mig ut till duschen - utan godispåsen.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, känner såå igen det där. först är man jättepepp på att gå ut, sen råkar man lägga sig under täcket och plötsligt fattar man inte varför man skulle flytta på sig egentigen ;P

2009-02-09 @ 15:24:29
URL: http://onlyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0