Sportlov



Nu är det alltså sportlov. Inte så mycket lov för mig dock, har jobbat lördag, söndag och tisdag. Ska jobba imorgon och på fredag också. Och eventuellt lördag och söndag också. Eh. Utvilad efter lov? Knappast ...

Har hunnit göra lite grejer dock, hade film och äta-mys med Vicky häromdan i måndags (film finns inte utan äta), först var vi en sväng på stan och jag köpte massa underkläder på Lindex rea.

Jobbade igår och tränade step sen med Sofia och Emma. Köpte skitfina Nike-träningskläder och lite annat smått och gott. Kvällen tillbringades med S & V i Lindö, tillsammans med godis, pepsi max, hallon, ett stort fluffigt duntäcke och Edward Scissorhands. Mys!

Idag är jag ledig och har inte gjort något vettigt hittills. Lyssnar på Lily Allens nya platta och samlar mental styrka inför att städa rummet. Ska ta en nap sen och efter det blir det bio, Friday the 13:th med Vicky, scary!

Kommentarer
Postat av: V :)

Har blivit en hel del mys så här långt, fattas bara fest i helgen också för att jag ska vara helnöjd ^^

2009-02-18 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0