Breaking dawn

Nödvändigt, hade två lektioner idag. En tidigt i morse, hål på två timmar då vi åkte och fikade och sen en lektion och sen slutade jag. Köpte med mig sallad hem men gick och la mig och sov till typ fyra, haha. Och jag är fortfarande lika trött känns det som.

Jag vet inte, det känns som att jag väntar på nåt. Allt känns bara så himla förutsägbart och liksom .. ja, så ska det vara. Vad väntar jag på? Det känns inte som att jag kan slappna av ordentligt. Helgen? Studenten? Att Alex ska komma hem?

Jag vet inte.

Ska jobba i två timmar nu, sen hem duscha+hårinpackning och sen måste jag boka lite danskurser. S & V, om ni ser det här får ni gärna kommentera vilka danser ni skulle prova på nästa vecka, så att jag vet vilka jag ska boka. Det fanns massor.

A just fan. Studentmössan också. Jag ringde i alla fall Lucky 7 förut för tredje gången och dom svarade. Jag tänkte att det var lika bra att ringa i god tid eftersom det är flera månaders väntetid där men så säger dom att dom har tider nästa vecka och näsnästa vecka för att det ska komma nån snubbe från Kanada som ska tatuera. Hjälp. Jag som trodde att jag skulle ha mer tid på mig än så .. Plus att lönen inte kommer förrns den 25.

Ack, dessa i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: sandra

uuuh tatuering :D :D :D

2009-01-13 @ 19:43:13
URL: http://zandralicious.blogg.se/
Postat av: Sofia

har anmält mig till alla utom streetdance och vicky med, alltså jazz, streetjazz, modernt, break/newstyle + vibe playgrounds info.. så jäkla kul det ska bli!! :D

2009-01-13 @ 21:19:23
Postat av: Sofia

inte baletten heller kom jag på nu ;)

2009-01-13 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0