Tatueringstid!



Idag har varit en konstig dag. Vi redovisade tv-shopsreklam på svenskan i grupper och det var extremt underhållande måste jag säga, även om vår var långt ifrån bäst. Skulle haft projekt sen men då var det ett möte med ABC-gruppen som man var tvungen att gå på. Hade möte med ABC, provade storlek på studentmössan och blev erbjuden jobb aug-dec som utprovare hos ABC i höst. Det tål ju att tänkas på.

Linn och jag åkte ner på stan och tittade på lite balklänningar och jag bokade tatueringstid på Lucky 7. Fredag den 13 februari, mina vänner, då smäller det. För andra är ju fredag den 13 ett hemskt datum, speciellt att tatuera sig på kanske, men för mig är det ju alldeles totalt förträffligt. Kan inte bli bättre. 16.00, nån som vill följa med och hålla min hand?

Jag saknar min boo. Usch. Massor. Det känns verkligen inte bra .. Jag är inte skapt för att sova ensam. Blir alldeles för deprimerad. Kom hem. Hem hem hem hem hem.


För övrigt vill jag verkligen ha en cocker spaniel nu. Jättemycket. Önskar bara att jag hade tid för en.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kan följa med :D

2009-01-15 @ 19:01:48
URL: http://zandralicious.blogg.se/
Postat av: mickis

vad blir det för nåt då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0