Lame, lamer, lamest



ÅH ÅH ÅH! Hur töntigt och patetiskt är det att jag fick tårar i ögonen när jag nyss såg att första avsnittet av andra säsongen av helt fantastiska underbara, älskade True Blood finns på Cucirca?! LYCKA!

Ja, jag vet att jag är seg men jag trodde aldrig att jag kunde ha sån tur att dom skulle lägga upp det, med tanke på att det främst är DH, GG, OTH och sånt på Cucirca .. Jag har haft ett sånt fruktansvärt begär efter det här avsnittet att jag till och med funderat på att ladda hem det. Trots IPRED.

Förstå vad jag längtat! I ett jävla halvår har jag fått klara mig utan TB, ett halvår! Förstår ni hur fruktansvärt lång tid det är?!

Aaaaaaaaaaaaaaaah vad jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0