Sol och bad

Idag är jag ledig och det är superfint väder .. Vilket händer typ aldrig. Att det är fint väder när jag är ledig alltså. Klockan är dock väldigt mycket redan, känns det som, eller ja, den är mycket .. Halva dagen har väl egentligen redan gått men jag gick och la mig alldeles för sent och kunde inte somna så jag sov länge, dock väldigt oroligt och borde väl egentligen gått upp när pappa åkte till landet vid nio.

Anyways. Bokat tid för slingning och klippning imorrn kvart i elva, ska bli sådär härligt sommarblekt, härmar Emma lite, hehe. Men det var sjukt snyggt. Jobbar imorgon halvfem också, men slingningen tar två timmar, tills kvart i ett och sen har jag ett tag innan jag börjar jobba så tänkte väl pressa lite då kanske.

Har bytt bort alla mina jobbtider förutom en nu för de två veckor då Vicky och jag ska till Grekland och öluffa i Kykladerna. Flygen är dock sanslöst dyra så hittar ni ett billigt flyg till Santorini eller Aten, säg till! Vi vill helst åka till Santorini då det blir smidigast och vi har väl tänkt att hinna med Santorini, Amorgos, Milos, och kanske Ios . Vi får se hur mycket vi hinner med. Det ska bli så sjuuuuukt underbart och kul i vilket fall! Längtar som en tok ...

Det blir inte så mycket jobb den här sommaren .. Jobbar imorrn och på torsdag och sen är jag ledig i en vecka, vilket visserligen ska bli väldigt skönt, men ändå.

Ska göra mig i ordning nu och invänta Vicky och så ska vi tralla upp till sjön tror jag och lägga oss och sola och kanske våga oss på ett dopp också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0