Stipendieutdelning



Hej, liv.

Senast jag skrev något vettigt var det en månad kvar tills studenten och jag var dubbelbokad på Athena. Den helgen var trevlig kommer jag ihåg, även om jag ännu tydligare kommer ihåg att det blev one too many på fredagen ...

Annars pluggade jag mest asset av mig sista tiden, med sjukt bra betyg som resultat, dock utan att förtjänt stipendie .. Tycker det var jävligt dåligt att jag inte fick något med tanke på hur sjukt mycket tid jag har lagt ner på elevrådet och elevstyrelsen under de här tre åren plus att jag var ordförande för festkommittén och ansvarade för att arrangera två stora Haga-fester. Men nej då, inte får man stipendie för engegemang i skolan bara för det .. Linn och Louise fick välförtjänta, men jag var lika välförtjänt av ett jag med. Stipendierna var i allmänhet extremt ojämnt utdelade, till exempel fick tre killar stipendie för att de ofta syntes i musiksammanhang, till saken hör att jag syntes lika ofta och sjöng i musiksammanhang som en av killarna som fick stipendie, men jag fick minsann inget.

Det var som Linn skrev, hon får ångest för det och jag blir mest bara sur, eller besviken snarare. Men men. Vad man borde ha lärt sig efter så här många år som frivillig arrangör till typ, tja, allt, är att otack är världens lön.

Ja jag är aning bitter.

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha okej, men var den helt sjukt dålig eller bara helt sjuk typ läskig eller så? :P

2009-06-18 @ 22:26:37
URL: http://matildahoog.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej då låter en aaning konstigt faktiskt.. :O

2009-06-18 @ 23:10:33
Postat av: Matilda

oj glömde skriva mitt namn men ah det ovan är i varje fall från mig om du inte förstod det redan ;)

2009-06-18 @ 23:31:26
Postat av: Matilda

Haha ja det stämmer bra det ! kusin minnen :)

2009-06-21 @ 22:59:33
URL: http://matildahoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0