Stockholm och Gröna lund

Var i Stockholm med tjejerna igår, åkte 08.40 och åkte hem 22.45, låång dag blev det. Vi var på stan först, hittade typ ingenting dock, köpte ett par sandaler på Topshop. Käkade dyr och inte speciellt god lunch och ett tag efter det begav vi oss till Grönan! Dock var alla andra såna chickens så det enda läskiga jag åkte var Extreme och Insane, ingen som ville åka Tilt eller Uppskjutet. Chickens! Insane dock var nog det sjukaste, läskigaste och ja, mest insane jag har varit med om. Man trodde helt seriöst att man skulle dö, hahaha. Men ville ändå åka den igen, vilket ingen annan ville, möh.

Idag är det fint väder men kom hem vid halvtvå så sov till ett och är ganska död fortfarande. Har ätit frukost och tittat på America's best dance crew, ska väl pallra mig ner till duschen snart och göra mig anständig. Sen blir det förhoppningsvis lite bad och glass med girlsen och ikväll ska jag och baby vara ensamma hemma hos mig och laga god mat och grejer, mys.


Kommentarer
Postat av: V

haha känner mig förolämpad av chicken kommentaren, jag åkte fan insane ;)

puss

2009-07-01 @ 17:31:12
Postat av: Matilda

Sv. Ja det ska bli jättehärligt. :D

Nej, min kompis har sin släkt där och hennes familj kommer ner efter första veckan :)

2009-07-11 @ 11:20:32
URL: http://matildahoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0