Busy woman

Igår var den överjävligaste dagen på länge. Hade LEA på morgonen 08.10 på Pedagogiskt Ledarskap (alltså leda egen aktivitet) under en timma med en helklass. Förberedelserna var många och långa och det var mycket som inte fick gå fel .. Snacka om att jag var nervös. På demokratitiden sålde vi dels biljetter med festkommittén och hade dels möte inför nästa vecka. På eftermiddagen hade jag psykologiredovisning, till vilken vi kom typ 12 minuter försent till för att ingen skrivare fungerade. Efter skolan åkte jag och Rebecca till Trappan för att ha möte med dom och skriva kontrakt, vilket tog typ en timma. Var hemma vid 18.00.

Sen kom Sofia och Vicky i alla fall! Vi myste till och satte på Harry Potter och fången från Azkaban som vi dock inte kunde se klart på för att det var så många hack. Men ändå.

Städade mitt rum lite snabbt, det har sett ut som ett bombnedslag under typ de senaste två veckorna för att jag haft så mycket att göra och inte haft tid att städa. Mamma har vägrat gå in för att det varit så stökigt, haha.

I helgen ska jag jobba. Fredag, lördag, söndag. Känns inte jättekul. Skulle verkligen behöva en ledig helg för att ta det lugnt efter den här helvetesveckan. Men no can do ...

Förhoppningsvis slutar jag hyfsat tidigt idag i alla fall så att jag kan åka hem och lägga mig och sova. Zz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0