Lyckat värre



En av de mer lyckade bilderna från Emmas birthday!

Spontanmys med Vicky igår. Åkte ner på stan efter geografin och fixade ihop min "utklädnad" tills imorgon, som faktiskt blev ganska hot. Köpte en svart mockakjol och ett par bruna heels med snörning från Monki, ett svart linn med fransar på från JC och så ska jag ha min bruna väska med fransar. Och så mockahårband med fjädrar och fjädrar i öronen. Och så ska jag rita den där röda grejen på armen. Vilken filmkaraktär försöker jag likna måtro, haha?

För övrigt typ skönaste veckan. Inget plugg, två möten idag, hål, religion och filmkunskap, bästa! Ikväll ska jag till Emma på smoothies och cupcakeskväll och imorgon är det studiedag och the big happening på kvällen och studiedag på torsdag också. På fredag har jag bara två riktiga lektioner och sen ska vi till SMHI med geon. Och släng på middag ute och "En shopaholics bekännelser" på bio med girlsen och sen ATT MIN ÄLSKLING KOMMER HEM PÅ LÖRDAG IIIH! <3

Lätt bästa veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0