Örebro universitet



Idag åkte Linn, Vicky, Sofia och jag till Örebro universitet och kollade hur det var där. Fick dock gå upp typ i gryningen, sjukt jobbigt .. Igår var för övrigt en mysdag, var på föreläsning och orientalisk dans i skolan och sov hos V.  Vi handlade som alltid massa onyttigt .. Gick och köpte kebab sen och slängde oss i soffan framför Marie Antoinette. Bastade, la ansiktsmasker, drack juice, mådde allmänt bra och gick och la oss och sov sen.

Annars kommer jag typ inte ihåg hur veckan har varit .. Hahaha. Jobbade i tisdags i alla fall, var allmänt seg i måndags kommer jag ihåg .. Och sen var det igår ja, och nu är det torsdag. Det var sjukt nice i Örebro i alla fall. Egentligen var det bara juristutbildningen som var intressant, var på den kombinerade jurist/rättsvetenskapsföreläsningen och fick reda på massor som jag inte alls har i huvudet nu. Kan väl bara säga att jag är ännu mer sugen på att läsa jurist i Örebro nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0