This is how we do it



Bästa veckan börjar lida mot sitt slut. I tisdags var jag hemma hos Emma på cupcakes och smoothie's kväll ♥, tillsammans med ett heelt gäng tjejer. Det var grymt trevligt och Emma hade bland annat gjort ananas och melonsmoothie, fint.

I onsdags gjordes det inte mycket, jag låg ute på balkongen, lyssnade på musik och solade och somnade till mellan varven, herregud vad underbart det var. Fick lite färg också! Studiedag som sagt. På kvällen var det Hagafest med tema filmkaraktärer och jag var Pocahontas, hur bra nu det syntes. Det var väl i överlag lyckat, men vi hade tagit oss ganska mycket vatten över huvudet vad gällde garderoben. Vi trodde att det skulle bli a piece of cake, men riktigt så blev det inte. Men allt löste sig till slut i alla fall. Annars varvade vi mest att stå i garderoben med att dricka drinkar och shota i baren, det funkade det också!

I fredags var jag och tjejerna och såg En shopaholics bekännelser, som var dålig, tyvärr. Synd att den inte var bättre och konstigt att den inte var bättre, med tanke på att böckerna är grymt roliga. Vicky var hemma hos mig innan och vi tryckte i oss världens godaste tacos tills vi sprack, ungefär.



Igår blev det en stanrunda med S & V, köpte ett körsbärsbodybutter eftersom jag tog slut på ett den morgonen (tar man slut på ett får man faktiskt köpa ett nytt, oavsett hur många man har!) och fina ljusgula underkläder och ett rosa nightie-set. Köpte finally en sovmask och lite annat smått också, armband och så. Fick massa gratisprodukter när jag handlade också, aldrig fel direkt!

Åkte ut till Alex mamma senare, flyget från Thailand var försenat så vi lagade mat så länge, massa supergod mat. Åkte och mötte min baby och hans pappa vid halvsju ungefär och sen på kvällen så åt vi bara och mös sönder. Saknat like crazy!

Idag har vi mest bara myst hela dagen och nu ska vi ut och gå en stund och sen åka och handla, för vi ska laga mat till alla idag; fetaostbiffar, klyftpotatis och tzatziki med grekisk sallad. Och så toppar vi med Ben & Jerry's. Mumma! ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vill skicka inbjudan till dig men hittar inte din mail. Svara gärna i bloggen. kram

2009-03-23 @ 08:25:56
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0