Yes yes yes



Ute i fredags med Emma och co, var väl helt okej men hatar att det alltid ska bli så sjukt stressigt. I lördags hade E och jag bakismys, vi åt massa god mat och myste under täcket och tittade film, Barnhemmet och Slumdog Millionarie.  Jobbade i söndags och sen dess har det inte hänt så mycket .. Var hemma från skolan igår, mådde inte på topp och kollade mest massa serier hela dan.

Hade redovisning på filmkunskapen idag om filmaffischer, hade valt affischen för V för Vendetta och det gick bra. Fick tillbaks det katastrofala provet vi gjorde häromveckan också, och hör och häpna, jag fick MVG- ändå! Wow. Sjukt glad!

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har ätit lite avokado och nu ska jag unna mig lite glass och dricka te framför One Tree Hill.  

Min älskling kommer hem om en vecka och två dagar! För övrigt ska jag jobba heeela nästa vecka. Usch. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Faaaan. Men cash är det i alla fall. Tryin' to look at the bright side of things. Not much of an easter for me though ...

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter som en mysig helg :)

2009-04-01 @ 13:50:23
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0