You'll be the prince and I'll be the princess


You're not sorry

Har lyssnat på Taylor Swift konstant hela dagen när jag inte jobbade. Underbart. You don't have to call, anymore, I won't pick up the phone ... There's nothing left to beg for.

Den här veckan har varit hemsk. Men sen tog den slut och då kunde jag pusta ut hyfsat mycket. Trots att jag jobbat fredag, lördag och söndag. Det har inte varit riktigt lika skönt ... Igår kväll såg vi girlsen Melodifestivalen i alla fall och det slutade med att vi mest betygsatte deras kläder istället för själva låtarna.

Drömde världens hemskaste dröm inatt om mitt hjärta. När jag vaknade var jag både förbannad och så ledsen att tårarna bara rann. Ringde upp honom i Thailand men han svarade inte. Vågade knappt somna om för att jag trodde att jag skulle komma tillbaks till drömmen, men lyckades i alla fall och vaknade sen av att han ringde. Så svårt att skaka av sig en känsla man har i en dröm, den hänger med ett bra tag efteråt ... Usch. Hemskt.

Imorgon är det lång dag som dock börjar med filmkunskap, fint. Måste köpa kläder till min utklädnad på onsdag också. Och speaking of which så är det studiedag både då och dagen efter. Riktigt fint. Och så kommer Alex hem på lördag.

Ännu finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0