Äntligen!



Igår lämnade vi, efter mycket om och men, Trevé-katalogen till tryck. Vi jobbade med katalogen typ hela dagen, på pedagogiskt ledarskap, på demokratitiden och på miljöpolitiken. Det var väldigt mycket att göra men till slut blev det klart. Vi tog Matildas lilla bil till tryckeriet och hade förväntat oss att bara droppa av katalogen och sen dra men det strulade till sig något. Det var en hel massa datatermer om länkar och grejer men till slut ordnade det upp sig. Vi fick några sidor utskrivna och åh vad bra det blev. I början av nästa vecka får vi en hel färdigtryckt katalog att godkänna innan de börjar trycka de resterande typ 250 katalogerna.

Hade betygssnack på ped.led också och fick reda på att jag får MVG i slutbetyg i den kursen, vilket känns jätteskönt. Det är första betyget jag får reda på av alla de kurser som slutar nu till sommaren och jag hoppas verkligen att flytet håller i sig.

I helgen har det blivit dubbelbokning på Athena både fredag och lördag men det blir nog bra i alla fall, får ju käka två olika rätter och grekisk mat är ju alltid lika underbart. På fredag är det middag med festkommittén och på lördag med tjejerna för att fira Sofia.

Nu är det 29 dagar kvar tills vi springer ut och det börjar kännas ... Vi sjöng studentsången igår igen på stormötet med alla treorna och NsSp3 är andra klass som springer ut!

Det skulle dock kännas mycket bättre om jag inte hade massa kvar i skolan fortfarande ... Har två rapporter tills nästa vecka varav den ena visserligen är så gott som klar, filmhistorieprov nästa tisdag, filmkunskapsredovisning på måndag och ett miljöpolitikprov v. 22. Men tar jag bara mig igenom nästa vecka kommer jag känna mig ganska lugn.

Det innebär alltså att jag måste plugga idag, på lördag och på söndag. Men det ska nog hinnas. Och idag på hålet och på svenskan. Och så har vi en uppgift i geografi tills på måndag .. Och ett engelska-CV tills på fredag. Eh ´

Ge mig styrka någon ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0