My baby and I

Vad heter ni? Alex och Joline
Hur träffades ni? Genom att jag tyckte att han var snygg och Angelica agerade matchmaker och skaffade hans msn till mig och på den vägen är det!
Är ni förlovade? Nope
Bor ni ihop? Nope
Har ni barn? Nope
Har båda körkort? Som tur är, yes.
Isåfall, vem kör bäst? Skulle nog säga att jag kör bäst eftersom Alex kör så himla hetsigt och typ kör mot rött och sånt, hahaha.
Kommer du ihåg er första kyss? Första pussen var första gången vi träffades och första kyssen var andra gången vi träffades ... Haha, här går det undan.
Vem sa "Jag älskar dig" först? I did.
Vem är äldst? Alex är två år äldre men jag är säkert fyra år äldre än honom mentalt haha
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Alex är tvilling, tror jag. Han är född 10 juni i alla fall.
Vem fyller först på året? Aleex.
Vem är längst? Alexander.
Vem sjunger bäst? JAG, SÅKLART!
Håller ni i handen på stan? Ibland. Vi går så sällan på stan ihop haha.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nae, det skulle jag nog inte vilja säga. Om inte typ två veckor räknas?
Blev du kär i första ögonkastet? Njae.
Har ni några "fri kort"? Verkligen inte.
Har ni varit utomlands tillammans? Faktiskt inte, skyll på Alex.
Vilket är ert bästa minne? Finns så himla många. Ett fint är förra sommaren när vi åkte ut med båten och badade från kanten och pussades i vattnet, underbart :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi ligger nog och myser i sängen, äter glass och kollar CSI eller nåt.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan alltid.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Njae. Åby till Lindö.
Blir du lätt svartsjuk? Vi är nog båda ganska svartsjuka av oss faktiskt ...
Brukar ni bråka? Det går väl upp och ner som med allt, men vi har ett ganska känslofyllt förhållande, yes, haha.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ooh, finns för mycket. Jag älskar hans fina mage! Och hela hans ansikte är så himla fint och han har jättefina ögon och hans ögonbryn är perfektare än någons tjej, hahaahah.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag gör det nog mest men det har hänt att Alex har gjort det också. Gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0