When you're dreaming with a broken heart



Fin helg.


I fredags var jag och Vicky och käkade på Babyl, jag åt i alla fall tills jag verkligen sprack. Ett kycklingspett och ett fläskfiléspett med pommes, tzatziki, salsa och grekisk sallad. Och ja just det, vi beställde in förrätt också, vitlöksbröd med tzatziki och en grekisk sallad. Mmm, mumma! Skulle ha käkat friterad banan också men där höll det inte riktigt .. Vi shotade lite istället och sen vandrade vi upp till bion och så Wolverine, som var AWESOME! Vi är såna suckers ... Hugh Jackman är FÖR het och den var bara bäst helt enkelt.
Tog en taxi till Vicky sen, gjorde te och kollade på bästa Hot chick tills vi somnade, haha.

Jessica/Spence: What are you talking about? People don't hate me. 
April: You see, Jess ... Because you are so beautiful and perfect...
Jessica/Spence: Uh-huh?
April: Certain people might misconstrue some of the mean and hurtful things you say and do to them. Although the things you say are funny...people tend to focus more on their own public humiliation and shame.
Jessica/Spence: So you're saying...people think..  I'm perfect?

BÄSTA!

Anyways. Tog ett långt, varmt bubbelbad igår och gjorde mig i ordning inför kvällen och fixade allmänt, och åkte til Alex sen som hade fest. Gick till Palace sen, men åkte hem ganska tidigt. Det var nog egentligen trevligast innan vi gick ut, satt ute och snackade och beställde pizza mitt  allting, haha.

Idag fyller finaste Sofia 19! Jag är hos Alex nu, ska göra carbonara till lunch, blir upphämtad sen och ska fixa hemma och försöka plugga och sen in till stan igen för vi ska käka på Athena för att fira Sofia. Grekisk mat is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0