bittersweet



sov inte alls bra inatt heller. såklart.

tittade på twilight med mamma i eftermiddags och börjar faktiskt se fram emot new moon i september .. tänkte att jag ska läsa om böckerna nu, har ändå inget annat för mig och får ju inte tag på sjunde harry potter-boken, bummer.

seen har jag ätit en fin middag bestående av vitlöksbröd, ugnsstekt fläskfilé och klyftpotatis, det var yum. det var skumparty på palace ikväll och skulle egentligen ha gått men var bara så sjukt opepp så det blev nada av det.

tittade på the wrestler sen med kära mor och far som jag velat se vääldigt länge nu och ÅH vad bra och fin och sorglig den var. se den!



natasha bedingfield - wild horses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0