blondie no more



var med emma typ två dygn häromdan, haha. det var jättemys. först var vi och käkade på butler's, lite plocktallrik oc fläskifilé sådär. på kvällen blev det lite mayazaki och sen däckade vi efter att ha pratat om allt och inget i mörkrety i typ två timmar. precis sådär som man gör när man känt varann länge och känner varann så himla väl men inte har setts på ett tag. underbart! sen vaknade vi dock sju på morgonen för att dom freaking hantverkarna borrade ett hål större än en krater typ .. gah. gjorde pannkakor med hallon och blåbär till frukost :) sen åkte vi till maxi och shoppade lite .. köpte lite höstgrejer, stor mysig kofta, ett linne, ett nitarmband och en skitfin svart typ lite finare/partyklänning. har alltid samma grejer på mig när jag går ut känns det som ..

sen iaf så färgade vi mitt hår! blondie no more i say .. men måste köpa och färga en gång till för det blev inte riktigt som jag tänkt. seen tittade vi på skönheten och odjuret, så fiint :) barndomsminnen .. vi satt och sjöng med i alla låtar, haha.

seen har det hänt en rolig grej .. mårten ringde och behövde akut ha nån som kunde sjunga i en låt som ska skickas in till melodifestivalen. såå jag har signat upp mig på det, höhö. det är en låt som mårten har skrivit och jag ska sjunga refrängerna och sticket och jabel (sarr) ska typ rappa/sjunga verserna. låten är en del av hans projektarbete som han gör med två andra .. dom ska göra en skiva med egna låtar och har kontaktat massa artister och frågat om de vill vara med på skivan. och bland annat janne schaffer har nappat och han ska spela ett gitarrsolo på låten som jag ska sjunga :) och sen ska det skickas in till melodifestivalen! såå lyssnade på låten första låten igår och har repat efter jobbet nu och imorrn ska jag och mårten träffa jabel också och köra ingeom den .. och sen ska vi spela in den i studion på torsdag :)

så det känns ju ganska grejt faktiskt.

sitter och kollar på idol på tv4 play nu, sjukt bra är det att man kan kolla på avsnitten. och HAHAHA fan vad jag älskar juryn. dom är så jävla mysiga.

notera att baggen har färgat skägget haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0