but you're on to me, on to me and all over ...



håhåjaja.

jobbat idag. och igår. och ons tor. mer än vanligtvis .. då jag mest är ledig med andra ord.

häromveckan var jag och alex ute och åt trerätters på bio och såg tarantinos inglorious bastards. jag älskar tarantino och är ett sjukt stort fan av kill bill medan alex inte är ett jättestort fan .. men vi tyckte i alla fall båda två att den var SJUKT BRA. så se den! ställer mig dock ganska tveksam till att göra en film om tredje riket på ett sånt sätt, men rent filmiskt var den grym.

annars då? nae, inte mycket. köpt en skitfin blus på indiska .. och lite örhängen och strumpbyxor till hösten och annat skit. intresting, ja för fan. mamma har förresten köpt de skitsnygga lårhöga stövlarna med snörning från vagabond som jag vill ha så nu slipper jag köpa dom och kan använda dom i alla fall. heheheh.

IKVÄLL ska jag träffa darlingemma! det var helt sjuuukt länge sen pga öland och grekland och kos och allt. men nu så. vi ska ut och käka och sen åka hem till mig och däcka i källaren och kolla på film och mysa loss. ska bli så himla great ...

igår efter jobbet var jag en sväng hos linn som hade födelsedagsmiddag, åt potatisgratäng, cupcakes och glass med hallon och hade allmänt supertrevligt med en hop människor och skrattade massor. det var najs! :)

åså pratade jag med mårten igår och vi ska spela in lite musik så snart som möjligt. villlvillvill. har ju blivit uppskjutet jättelänge pga massa saker typ svininfluensa och sånt. vill spela in gravity också, ååh den är så fin! och thank you för the music. ska vara med på deras projektarbete också, dom ska spela in en skiva med egna låtar och ha lite gästartister och så.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0