hallelujah



hahaha, sitter och tittar på idol nu på tv4play .. nils, haha vilken lirare. och gud vad dom garvar till brumman .. sjukt oproffsigt men kan lugnt tänka mig att jag skulle bryta ihop själv av garv om jag var trött.

har inte gjort mycket vettigt idag alls. har dammsugit hela huset i alla fall och städat båda toaletterna, men förutom det har jag bara kollat på one tree hill och sitter ju som sagt och tittar på idol nu ..

men guud den där jävla johan palm alltså åååh. give me a breeeeak!

sofia och linn var här häromkvällen och vi lagade mat, åt massa efterrätt och kollade oth, otippat. supermysigt att sitta i gillestugan med mamma ljus tända och filtar. höstmys.

sen var baby här igår och vi lagade också mat, hahaha. som vanligt .. och tittade på hajen också! scary.

ska i alla fall kolla klart på idol nu och sen ge mig ut i det fantastiska vädret på promenad med ipoden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0