head under water, now I can't breathe

usch vad uttråkad jag är. vad seg och lat man blir av att bara gå hemma såhär ...

var med vicky och sofo hela dagen igår. vicky och jag hade sett fram emot en lite halvkylig höstpromenad men det var ju fasen varmt väder så vi övergav iden och åt paus-sallad, massa fika och pepsi istället, ha. följde med dom till salsan sen, var väl inte det roligaste jag varit med om direkt men kan ju i alla fall grundstegen nu. so tyckte jag var duktig för att dansa salsa för första gången ;)

på kvällen blev det typ orgie i onyttiga saker .. kändes det som. chips, läsk och glass. och sytycd. vet ju vem som vinner men hoppas verkligen brandon kommer tvåa.

såå nu ska jag på uppdrag från mamma städa bilen. vill kolla true blood och nån film också, men hade tänkt hinna en snabbis till stan innan jag åker till alex sen ikväll. där dom också har ben & jerry's, haha. kan nån bara ta ifrån mig det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0