i can tell by the shaking of your hands that you like me

ligger i sängen, däckad typ, haha. halvläser twilight. så jävla bra är det ju inte ...

ätit en massiv frukost bestående av vaniljyoghurt med start, ett ägg, tre små mackor och ett stort glas blodapelsin och apelsinjuice. gott.

märker ni hur sjukt tragiskt mitt liv har blivit och hur uttråkad jag är när jag i detalj skriver om vad jag ätit till frukost?! haha.

ska träffa sofo vid tre i alla fall, fick besked om en försäkring som fallit ut nu och det blev en himla massa pengar. så tänkte jag skulle unna mig en sak eller två innan jag lägger undan pengarna.

ikväll ska alex och jag ut och käka och sen gå på bio och se inglorious bastards. det blir nog fint, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0