en middag, två glas rödvin, och tre bitar banan/chokladpaj senare



haft en underbar helg, himla mysig. barnvakt i fredags, igår var jag och tittade på utslagna jess och nick från sytycd som dansade och sen träffade jag celie och var med henne hela dan. vi strosade runt i stan, åkte till belgian beer café där em jobbar (för övrigt himla mysigt ställe, ska definitivt dit igen) och tog en snabb öl, innan vi åkte till her majesty theatre och tittade på mamma mia the musical som var UNDERBAR. ooohh vad bra den var, lyckopiller.

idag träffade jag franska cloë, vi var först vid shrine of remembrance, tog massa kort, sen gick vi igenom botanic gardens, superfint, och sen åkte vi till the docklands vid vattnet. väldigt blåsigt och väldigt kallt där dock, så vi mötte bara upp cloës italienska kompis valentina och sen åkte till chapel street. tog en chailatte på jam factory, spanade in en snygg kille som jobbade på borders där haha, och sen åkte jag hem.

har ätit supergod middag nu och ätit alldeles för mycket paj till efterrätt, är fruktansvärt mätt och trött. skypat med mamma och pappa nu ikväll också och tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig nu ...

nightiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0