temper trap


500 days of summer + sweet disposition (by temper trap)

varit med caitlin i sorrento sön-mån och vi har lyssnat nonstop i princip på temper trap och empire of the sun. båda är aussie-band och temper trap är från melbourne till och med och dom är så fruktansvärt bra så jag vet inte vad. lyssna på låten ovan, sweet disposition. det var som caitlin sa i bilen på väg hem, när jag lyssnar på den här låten nu (hon lämnar melbs om en vecka) kommer jag bara tänka på melbourne och min tid här. och det är precis så det känns för mig med .. kommer sitta och lyssna på den här låten när planet lyfter från melbourne och jag blickar ut över melbourne för sista gången. i alla fall för den här gången.

i alla fall. vi var i caitlins hostfamiljs beachhouse i sorrento, precis på gränsen till portsea. skulle gått ut i söndags eftersom det var anzac-day och så men allt var i princip stängt. så det blev an early night istället. i söndags var vi ute och gick längs vattnet (helt fantastiskt) och sen åkte vi med familjen och åt lunch på en helt fantastisk vingård. åt tre-rätters och det var en sån fancy restaurang så jag förstod typ inte vad det stod i menyn haha. otroligt god mat i alla fall och världens view ut över vindalen. tog en promenad runt där efter lunchen och sen åkte vi hem till melbourne igen. helt otroligt avslappnande, peaceful dag och jag mådde så himla bra när jag kom hem. det är verkligen så himla vackert i sorrento, och jag var mest breathless hela dagen av de otroliga omgivningaran och sa "amazing, amazing" hela tiden kändes det som, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0