the old bar

i tisdags var jag på the old bar på johnston st med em, leah och fran för att kolla på leah's kompis som skulle spela och hon var grym. väldigt mysigt ställe också, man upptäcker nya såna varje dag "tyvärr". blir typ omöjligt att gå dit igen för då går man hellre till ett nytt ställe. menmen. väldigt trevlig kväll i alla fall ..

sommaren har sorta kommit tillbaka till melbourne. sen förra fredan har det varit helt underbar väder. dock höstmiljö, med röda, gröna, orange träd och hur mycket löv som helst som blåser omkring och ligger på marken. och sen typ 25-30 grader på det. väldigt konstigt. men jag klagar absolut inte, det är så himla skönt att det blivit varmt nu ett tag igen. hoppas det håller i sig.

annars funderar jag mest på den där vulkanen. quantas börjar flyga igen idag och har hört att så är fallet med de flesta flygbolag men man vet ju aldrig om den där andra vulkanen får ett utbrott, vilket tydligen är ganska sannolikt. oroar mig för att jag inte kommer kunna åka hem den 12 maj ...

igår blev jag förresten efter en fruktansvärt jobbigt diskussion och en jobbig, oerhört långdragen, onödig process, 2300 kr rikare. känns bra. kändes mest bra att få rätt dock, men pengar är ju aldrig fel. nu kan jag åka till ballarat och souvereign hill med cloë, haha.


Kommentarer
Postat av: Linn

Oroa dig inte utan njut av de veckorna som du har kvar istället sugarpie! Vulkanutbrott är tyvärr ingenting som vi kan göra något åt i vilket fall som helst :) Tänk att vi ses snart! Känns bra i hjärtat :)

2010-04-22 @ 19:41:30
URL: http://linnsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0