top 50


richard vission & static revenger feat. luciana - I like that

ooh, jag bara älskar australia's top 50 songs right now, alla är grymma.

skönt med hemmakväll. är otroligt trött. ska titta på nyversionen av fame och sen sova. haha. imorrn blir det in till stan hyfsat tidigt ..

BTW så fyndade jag ju värsta på southland häromdan. köpte en skitsnygg klänning från cotton on för 10 dollar och en jeansshortsdress, också för 10 dollar. då kände jag mig ganska nöjd. känner mig fortfarande nöjd. haha. men kommer bli tvungen att lämna stört mycket grejer kvar här i oz, vill inte tänka på hur många kilos övervikt jag skulle få om jag skulle ta med mig allt.

kvällen innan sydney var vi ju ute också .. smart där. jag, em, hennes kille och hans kompisar. drog till nåt ställe som hette cherry bar i city, där vi tydligen skulle lyssna/lyssnade på nåns kompis som spelade? haha minnet är lite dimmigt på sina ställen. men det var kul! mindre kul är the amount of sleep jag fick den natten och hur otroligt svårt det var att få en taxi och att jag seriöst fick överväga att gå till southern cross från north melbourne. men kul. men det löste sig ju!

pappa ringde förresten och sa att jag fick 1900 tillbaka på skatten. sweet. jag fattar inte hur det fungerar men jag får tillbaka pengar varje gång, haha. och söta pappa ska deklarera åt mig också, bra pappa jag har alltså ... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0