torsdagsupdate

var på collingwood children's farm med tjejerna och deras farfar i måndags, det var mysigt. coolt att det ligger ett så stort område mitt i stan ungefär, fullt med massa djur och grejer! annars har jag mest varit ledig hela veckan känns det som, ledig tis-ons i princip (försöker febrilt komma på något jag gjort, men utan resultat?!) och idag var jag ledig till lunch så jag åkte till st kilda och träffade em. vi var hurtiga och gick promenad i albert park vid sjön och sen traskade vi in till south melbourne och tog en chailatte.

annars har jag mest varit väldigt trött hela veckan vilket jag inte förstår.

den här helgen kommer bli AWESOME! träffa cloë tomo night, förmodligen ut chapel st, käka på lucky coq i think, sen lite diverse ställen. hopefully så joinar em efter att hon har slutat jobba .. på lördag blir det massive utgång då paris och hennes syrra ska firas för att dom fyllt år, så först pre-drinks i port melbourne, sen kareoke yrade nån om och sen utgång i city nånstans. det kommer bli legendary känner jag på mig!

och ja just det, great ocean-road turen är alltså ombokad till helgen 1-2 maj. det skulle bli dåligt väder i helgen och det funkade bara bättre med den helgen plus att min bokning aldrig blev bekräftad heller för att man var tvungen att ange kreditkortsdetaljer vilket jag helt missat.

oooh så ska jag och cloë på footy den 30, st kilda vs. western bulldogs och jag är exciited!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0