california dreaming



börjar komma in i det här nu.

i torsdags mötte jag upp ellen och jenny och vi spenderade kvällen på ett hustak med massa shyssta människor, pizza och fantastisk utsikt över san diego.

igårkväll var det sleepover hos torie med margaritas och boardgames, hade grymt roligt. vi spelade taboo (man ska förklara ord och man får inte nämna fem relaterade ord som står på kortet heller) och torie skulle förklara djävulen. hon pekade neråt och sa nåt i stil med "down under the ground where it's really hot" varpå ellen skrek ACID RAIN, ACID RAIN! hahha. grannarna måste ha trott att det var världens rave för vi var fruktansvärt högljudda och verkligen skrek när vi förklarade och slängde kort omkring oss som konfetti. precis som det ska vara med andra ord :)

sitter och funderar lite på hur dan ska läggas upp. vill åka till ett mall där dom har san diegos största forever 21 och andra random butiker (hoppas på victoria's secret) men kay frågade om jag kunde komma till torie och planera kvällen. hmm. vi får se.

jag hoppas på fest ikväll i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad skoj med ett shopping mall:) Håller tummarna för VS;) Puss puss hjärtat <3

2010-08-29 @ 18:28:28
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag har missat gejer nu! vad gör du i californien? :)

2010-08-31 @ 16:16:16
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0