can you tell me once again how we gon' be just friends?

vintage.jpg vintage image by DamnDirtyDolls69
för att livet blir roligare illustrerat med bilder

sista veckan på jobbet. ganska intensivt. kan inte förstå att 11 veckor har gått så fort. jag har varit hemma i tre månader, jag kom hem från australien för tre månader sen. surrealistiskt.

har i alla fall haft en helt underbar sommar. umgåtts jättemycket med världens finaste vänner, grillat massor, badat och festat. har som sagt jobbat jättemycket men ändå (på grund av det?) verkligen tagit tillvara på min lediga tid. utan tvekan den bästa sommaren på flera år.

och nu ska jag bara jobba två dagar till och sen åker jag till san diego och värme, sol och stränder. det känns ganska bra, för att uttrycka det milt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej igen. Har du någon facebook? Isåfall kan vi snacka lite där. //sara

2010-08-11 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0