thank god it's friday



idag är det fredag. lyckokänsla i hela kroppen. och det är fint väder också, det tackar vi för!

förra helgen var ju lite sådär småspårad, precis som det ska vara. drinks, dans och chokladdoppade marshmallows hos emma på lördagen följt av utgång, näst sista djungelklubben, vilket var fint! så himla bra kväll tillsammans med mina underbaringar.

ikväll har jag en het dejt med min emma! planen är väl att göra det vi gör näst bäst, det vill säga mysa och laga mat men som alltid med oss vet man aldrig vart kvällen slutar ..

imorrn blir det epic party med dom bästa av dom bästa, för det är min sista helg innan jag drar till san diego. så legendarisk utgång på det tack! hoppas på fint väder, underbart sällskap och alldeles för mycket vin, dans och skratt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0