if you lose a moment, you might lose a lot

His_dream_by_duchesse_2_Guermante.jpg Photography image by the_girl_me

jag hade en hemskt fin kväll igår. var hos anna och åt middag och drack kaffe. vi kommer inte ses nu på tre månader så det var fint att ses. kommer för övrigt inte träffa någon av mina vänner på tre månader så den här veckan har ägnats åt att träffa allihopa och det har tagit sin lilla tid. men det var värt varje minut!

idag var min sista dag på jobbet och det kändes väldigt konstigt. har ju tillbringat en väldans massa tid där denna sommar. åtta till sexton trettio varje måndag till fredag de senaste elva veckorna. och så väldigt mycket övertid på det. vi åt hejdå-cheesecake med lime och vit choklad som elin och jag gjorde igår, det var inte fy skam.

ikväll ska jag packa (nej, jag har inte börjat än..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0