helg-update



i fredagskväll var jag först och åt sushi med två brasilianska tjejer, veronica och maye. sen mötte vi upp torie från österrike och svenska ida och åkte till ett houseparty i la jolla, massa folk, tyskar, svenskar och amerikaner. killen som bodde där hade precis flyttat in, galet fint och stort hus med världens utsikt! rolig kväll, träffade massa goa brudar!

i söndags var jag på outleten i carlsbad med andreas och det var heeeeelt otroligt. galet billigt, superfint och som taget ur typ en disney-film med gigantiska palmer överallt och hela kitet. köpte en superfin plånbok från michael kors :) 

inte gjort så mycket i veckan än, bara jobbat och idag kom ida förbi poolen en sväng, supermysigt!

annars hoppas jag mest på BUNGEE-JUMP I L.A på söndag med ellen! hur coolt?! vi håller bara på och kollar runt lite nu om vi kan få tag på en bil att hyra, är lite krångligt när man är under 21 tydligen .. men skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: ida

svar: hehe tack gullet :)

schhhnyggaste bilden du hade laggt upp forresten ;D

Men vi ses nar jag e tillbaka fran semestern darling :)

2010-08-28 @ 08:51:06
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0