birds fly over the rainbow, why then, oh, why can't i?



jag tror på att tro på sig själv.

jag tror på att göra det man vill och följa sina drömmar, oavsett vad alla andra säger. jag tror på ett leva med hela sin kropp och själ och att skratta, dansa och älska så mycket det möjligtvis bara går. jag tror på att kasta sig ut helt utan säkerhetslina utan en aning om vad som kommer hända, för att man vet att man aldrig kommer förlåta sig själv om man inte gör det.

jag tror på att stå upp för sig själv, sina tankar, känslor och åsikter och jag tror på att våga se ut precis hur man vill utan en tanke på vad andra kommer tycka.

jag tror på att älska sig själv och att vara stolt över det man åstadkommit och den man är.

jag tror på att bara omge sig med människor som gör en lycklig och som tillför något till ens liv och jag tror på att behandla andra som man vill bli behandlad själv.

jag tror på att sätta upp mål för sig själv och att slå sig i backen på att göra alla sakerna på listan oavsett om det så blir det sista man gör. jag tror på att göra alla saker man vill, för livet är för kort för att tänka "tänk om".

jag tror på att prova allting en gång för om man aldrig provar, hur kan man då vara säker?


VI SES I SAN DIEGO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu vill jag ha lite uppdatering, allra käraste systeryster:) Snälla, förgyll min tillvaro med lite kalifornisk sol;) Puss puss!

2010-08-21 @ 09:59:55
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0