101229

inte världens mest effektiva dag kanske. bara träffat johanna idag och ätit lunch och kollat på halva pineapple express ungefär. för övrigt roligaste filmen. betalat 20 kr för parkering i två timmar och sen var jag tvungen att åka hem. myst med mamma och pappa ikväll, sista kvällen på ett bra tag. kollade på the town med ben affleck, helt okej men också helt överhypad film.

upp tidigt imorgon och sen är det fullt upp hela dan. träffa fina syster en sista gång och äta de förbaskade lussebullarna med mandelmassa som inte blev ätna idag (haha), träffa vicky/linn/sofia för julklappsbyte och sen hem och fixa all min packning och se till att jag har med mig allt. sen in till emma imorrnkväll och sova där och sen london tidigt på fredag!

lite kluvna känslor inför att åka. det ska bli skönt att komma tillbaka, till alla mina grejer, till mina söta barn, till mitt rum, till london och till grant såklart. men sorgligt på samma gång. mamma och pappa kommer och hälsar på i april och kommer inte jag hem innan dess ses vi liksom inte förrän, jaa, april.

separationsångest just nu :( mamma och pappa åker till landet imorrn tidigt så jag ska upp och träffa dom på morgonen men sen ses vi inte på ett bra tag. usch. och ska träffa johanna för sista gången på länge imorrn också. inte okej. inte okej alls ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0