christmas lights

var på o'neills igår med malin, lina och emily. det börjar bli vårt stammishak känns det som, inte mig emot dock! god mat och billig öl, vad mer kan man begära, haha. vi hade i alla fall en väldigt trevlig och mysig kväll med massor av tjejsnack och skitsnack om killar. precis som det ska vara. deppade över snön och de inställda flygen en del men det kändes skönt att inte vara ensam om deppigheten. vi sitter liksom alla i samma båt, alla vill komma hem över jul men är rädda att inte göra det på grund av snön. men för mig ser det i alla fall hyfsat bra ut som åker på torsdag. enda orosmolnen för mig är att jag flyger så nära inpå julafton och blir mitt flyg försenat så är det liksom jag som firar jul på stansted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0