finally returned to the land of the living

ååh, jag mår så mycket bättre nu! lycka! har varit sjuk och jobbat hela veckan och har således inte haft något att blogga om. plus att internet har varit nere hela veckan. har faktiskt varit ganska skönt att inte haft internet på ett tag, haha. man blir så beroende av det. har bara jobbat varje dag och sen däckat på mitt rum. var hos doktorn igår men det gav inte så mycket, dom sa bara att det var något som gick runt, att det inte var en infektion och dom därför inte kunde skriva ut antibiotika åt mig. dom skrev bara ut inhalators för min hosta för 28 pund (host) som jag måste gå och hämta ut. har världens finaste värdföräldrar dock för dom tyckte synd om mig för att det skulle bli så dyrt så dom har gett mig 20 pund till inhalatorerna. hur fint?

även om jag mår mycket bättre idag så ska jag bara ta det lugnt. min helg började ju igår och jag var bara hemma igår och mådde allmänt jättedåligt. babysatt på kvällen, åt pizza och kollade på vänner. hade köpt ben & jerry's också men hade inte ens en tanke på att den låg i frysen så får äta den ikväll istället. ska för övrigt babysitta ikväll också men malin kommer hit så vi ska laga mat och mysa. ska bli jättetrevligt, har som sagt inte träffat nån annan än familjen sen förra söndagen och har inte träffat malin sen förra söndagen heller :)

imorgon ska jag förmodligen sightseea (är det ens ett ord) med grant. det ska bli supermysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0